
در پستهای فضای مجازی کسب و کارها، معمولا نرخ پذیرندگی و تعلق خاطر مخاطبین درگیری اصلی صاحبان کسب و کار است. برای بالا بردن پذیرش و تعلق خاطر در شبکه های مجازی باید پاسخ سه سوال را بدانید و مطمئن شوید مخاطب شما هم متوجه آن میشود: ۱. پیام شما چیست؟ چه چیزی را میخواهید به مخاطب برسانید؟ ۲. نکات مورد تاکید شما در پیام چیست؟ ۳. پیام شما چه توضیحات برای فهم بهتر نیاز دارد؟ در هر مرحله که شما بخواهید کارشناسان استودیو بزرگ در کنار شما هستند. #تبلیغات #تبلیغات_ارزان #تبلیغات_اینستاگرام #تبلیغات_دایرکت #تبلیغ_نویسی #فضای_مجازی #شبکه_مجازی #تولید_محتوا